عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تنهاترین تنهاها و آدرس loverose.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1106
:: کل نظرات : 37

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 52
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 267
:: بازدید ماه : 4267
:: بازدید سال : 7463
:: بازدید کلی : 165684

RSS

Powered By
loxblog.Com

روح . چن . جن . ارواح . شیطان . خدا . ترسناک

یک شنبه 21 ارديبهشت 1393 ساعت 23:25 | بازدید : 764 | نوشته ‌شده به دست دکتر مولایی | ( نظرات )

به گزارش سخن: در تصاویر زیر مشاهده خواهید کرد جوانی که در حال قدم زدن در راهرو می باشد ناگهان توسط سایه ای سیاه به زمین می خورد و تا انتهای سالن کشیده می شود. این جوان که به شدت ترسیده بود پس از رها شدن پایش بلافاصله ایستاده و فرار می کند.


اتفاق وحشتناکی که یک میلیون بازدید در یوتیوب داشت +فیلم وعکس

اتفاق وحشتناکی که یک میلیون بازدید در یوتیوب داشت +فیلم وعکس

اتفاق وحشتناکی که یک میلیون بازدید در یوتیوب داشت +فیلم وعکس

اتفاق وحشتناکی که یک میلیون بازدید در یوتیوب داشت +فیلم وعکس

اتفاق وحشتناکی که یک میلیون بازدید در یوتیوب داشت +فیلم وعکس

اتفاق وحشتناکی که یک میلیون بازدید در یوتیوب داشت +فیلم وعکس

اتفاق وحشتناکی که یک میلیون بازدید در یوتیوب داشت +فیلم وعکس

اتفاق وحشتناکی که یک میلیون بازدید در یوتیوب داشت +فیلم وعکس

اتفاق وحشتناکی که یک میلیون بازدید در یوتیوب داشت +فیلم وعکس

این فیلم تا بحال یک میلیون بازدید داشته و هنوز نتوانسته اند تشخیص دهند که این سایه سیاه چه بوده یا اصلا این تصاویر واقعی است!!!

برای مشاهده فیلم اینجا کلیک کنید


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
شنبه 20 ارديبهشت 1393 ساعت 22:28 | بازدید : 801 | نوشته ‌شده به دست دکتر مولایی | ( نظرات )
گزیده‌ای از اخبار فضای مجازی روز؛
شرط "شهادت با ویروس"، زمانی که مداحان جایگزین واعظان شده‌اند!، شعار انتخاباتی احمدی‌نژاد و آیت‌الله رفسنجانی، ، حفر "خط آبی" حزب‌الله راهی برای انتقال جنگ به داخل اسرائیل و ... از جمله اخبار جذاب بسته خبری 20 اردیبهشت است.
به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، هر روز شاهد توليد حجم گسترده‌ای از اخبار و گزارشات مختلف و متنوع در خبرگزاری‌ها و پايگاه‌های خبري هستيم كه رصد تمام اين اخبار برای مخاطبان در گرو صرف وقت بالایی است و البته از حوصله آنها نيز خارج؛ برای تسهيل در مرور اين اخبار، تلاش داريم گزيده‌ای از اخبار سياسی سال 92 را در قالب يك بسته خبری در اختيار مخاطبان قرار دهيم.

شرط "شهادت با ویروس" 
روزنامه "الحیات" چاپ لندن به نقل از "علی الحکمی" عضو مجمع علمای ارشد سعودی نوشت: اگر سازمان بهداشت جهانی و پزشکان متخصص بیماری کرونا را نوعی بیماری همه‌گیر تشخیص بدهند، هر کسی که به دلیل ابتلا به این بیماری جان خود را از دست بدهد، مانند فرد درگذشته به دلیل ابتلا به طاعون، شهید است.

به گزارش جام، سازمان بهداشت جهانی تاکنون بیماری کرونا را به عنوان یک بیماری همه‌گیر اعلام نکرده است. افزایش آمار ابتلا و مرگ ناشی از کرونا باعث نگرانی بیشتر عربستان و چند کشور دیگر در جهان شده است.

مهریه عجیب یک دختر یمنی 
جمهوری اسلامی به نقل از العالم نوشت:‌ "عبیر النهمی" شهروند یمنی که مقیم و دارای تابعیت آمریکا است در صفحه شخصی‌اش در پایگاه فیسبوک نوشت که مهریه‌اش را "سر" ابوهریره قاسم الریمی،‌ از سرکردگان القاعده در یمن قرار داده است. 

"قاسم عبده محمد ابکر یا قاسم الریمی"، سرکرده تشکیلات تروریستی القاعده در یمن و دارای کنیه "ابوهریره الصنعانی" است که در سال 1352 در روستای نمر از توابع شهر السلفیه در استان ریمه به دنیا آمده است. سایت رأی الیوم نوشت که اعلام شرط مذکور از سوی این دختر یمنی، به طور گسترده‌ای در رسانه‌ای یمن انتشار یافته است و این اقدام را ابتکار جالبی در زمینه کمک به ارتش در زمینه جنگ علیه القاعده دانسته‌اند. 

ارتش یمن حدود هشت روز پیش عملیات بزرگی را به فرماندهی وزیر دفاع این کشور برای پیگرد عناصر تشکیلات القاعده در استان‌های "ابین" و "شیوه" آغاز کرد که شورای امنیت سازمان ملل نیز دو روز پیش با صدور بیانیه‌ای از آن حمایت کرد. 

شریعتمداری تاریخ راهبردی ایران را رمزگشایی کرد! 
"حسام‌الدین آشنا" مشاور رییس جمهور روز جمعه در صفحه فیس‌بوک خود نوشت: یادداشت اخیر "حسین شریعتمداری" مدیر مسئول روزنامه کیهان بسیار مهم‌تر از آن است که پنداشته می‌شود. او معتقد است که نوشته مدیر مسئول روزنامه کیهان از تاریخ راهبردی ایران حداقل از سال 84 به بعد رمزگشایی می‌کند. در موضع شریعتمداری بدبینی شدید نسبت به غرب و همچنین نگاه بسیار همدلانه و مثبت به روسیه دیده می‌شود به نوعی که تحریم روسیه علیه اتحادیه اروپا را "دست الهی" دانسته است که از آستین روسیه بیرون امده است تا انتقام ملت ایران را از اروپا بگیرد.

به گزارش فرارو، اشاره آشنا به یادداشت "آب به کدام آسیاب؟" است که روز پنج‌شنبه 18اردیبهشت ماه در روزنامه کیهان منتشر شد. "حسین شریعتمداری" در این یادداشت به بررسی بحران اخیر اوکراین پرداخته است. او معتقد است بحران سخت و سنگینی کشورهای اروپایی را تهدید می‌کند، چرا که روسیه دست به تحریم گازی اروپا زده است. شریعتمداری در ادامه تحریم ظالمانه ایران توسط غرب را یادآور می‌شود و می‌گوید که "آیا از اینکه دشمنان وحشی و تابلودار مردم مظلوم و شریف ایران بعد از تحریم‌های ضد بشری علیه ایران اسلامی، خود در باتلاق تحریم گرفتار شده‌اند، احساس رضایت نمی‌کنید و در این ماجرا، دست انتقام الهی را - هر چند که از آستین روسیه بیرون آمده باشد - نمی‌بینید؟"

مدیر مسئول کیهان در ادامه از اعلام امادگی ایران برای صادرات گاز به اروپا در شرایطی که روسیه صادرات گاز به اروپا را تحریم کرده است، انتقاد کرد. شریعتمداری معتقد است "به زعم  (این مقامات) ایران با صدور گاز به اروپا، کشورهای اروپایی را از بحرانی که به‌علت قطع صادرات گاز روسیه با آن روبرو شده‌اند، نجات بدهد.!" اعلام موضع حسین شریعتمداری درباره تحولات اوکراین و نوع نگاه وی به این موضوع مورد توجه مشاور رییس جمهور قرار گرفته است. 

میشل اوباما: دختران ما را برگردانید
جام به نقل از دیلی تلگراف نوشت: "میشل اوباما" بانوی اول آمریکا، با توییت کردن این عکس در کمپین مجازی "دختران ما را برگردانید" عضو شد. این کمپین برای بازگرداندن دختران مدرسه‌ای ربوده شده در نیجریه راه‌اندازی شده است.


اولین نامزد محجبه پارلمان اروپا 
کیهان نوشت: "آنا استامو" اولین نامزد زن محجبه پارلمان اروپا در گفتگو با خبرگزاری "آناتولی" وعده داده برای تحقق عدالت در حق مسلمانان یونان و جلوگیری از اقدامات تبعیض‌آمیز تلاش کند، همچنین افزود که آموزه‌های همه ادیان را طی سال‌ها فرا گرفته و در این میان دین اسلام به تمام سوالات او پاسخ داده است.

استامو که در یک خانواده مسیحی ارتدوکسی متولد شده است، یادآور شد خانواده‌اش از گرایش وی به دین اسلام زمانی که 30 ساله بود، متعجب شدند؛ با این حال در تصمیمات وی دخالت نکردند. در این خصوص وی اضافه کرد که آنچه مرا به ورود به عرصه سیاست سوق داد، تحقق حقوق مساوات برای مسلمانان یونان بوده است. استامو بر اهمیت کاندیداتوری خود به عنوان اولین زن محجبه در انتخابات پارلمان اروپایی تاکید کرد و گفت: برخی حجاب را نوعی اقدام تحریک‌آمیز تلقی می‌کنند، اما همگان بایستی برای کشور خدمت کنند.

پنجاه بدر در قزوین 
همزمان با نوزدهم اردیبهشت مراسم جشن باران یا پنجاه بدر عصر جمعه در محوطه مصلای راه ری و در میان باغات سنتی منطقه قزوین برگزار شد.




واردات ایران از آمریکا افزایش یافت 
تازه‌ترین بروزرسانی وب سایت دفتر آمار آمریکا نشان می‌دهد که در ماه مارس سال جاری میلادی مجموع تجارت ایران و آمریکا برابر با 18 میلیون و 800 هزار دلار بوده است. در این ماه همچون ماه‌های گذشته ایران هیچ صادراتی به آمریکا نداشته است و تمامی 18 میلیون و 800 هزار دلار صادرات آمریکا به ایران بوده که نسبت به ماه پیش از آن افزایش هفت میلیون و 700 هزار دلاری نشان می‌دهد.

به گزارش ایسنا، در ماه فوریه سال جاری صادرات آمریکا به ایران برابر با 11 میلیون و 100 هزار دلار بوده است. طبق اعلام دفتر آمار آمریکا در سه ماه نخست سال جاری میلادی مجموع تجارت ایران و آمریکا برابر با 43 میلیون دلار بوده و در این سه ماهه کسری تجاری 43 میلیون دلاری برای ایران در تجارت با آمریکا ثبت شده است.

اعلام حالت فوق‌العاده در مکه 
به گزارش فرهنگ نیوز: سخنگوی اطلاع‌رسانی اداره دفاع شهری در شهر مکه اعلام کرد که شب گذشته گزارش‌هایی از بارش باران شدید در این شهر مقدس و گرفتار شدن خودروها در داخل آب در خیابان‌های الحج، حی العمره، المقرح، ام الجود و الشوقیه دریافت شده است. در نتیجه بارش باران و جاری شدن سیل،۲۳ تن از سوی گروه‌های امداد نجات یافته و به مناطق امن منتقل شدند.



اداره دفاع شهری در شهر مکه از همه شهروندان و ساکنان این شهر خواست جانب احتیاط را در هنگام خروج از منزل در چنین وضعیت آب و هوایی مراعات کرده و از منابع برق و جریان های سیل دوری کنند و در مکان‌های جمعی به منظور حفاظت از جان خود پناه بگیرند.

ضرب‌شست مصر به تانک‌های ‌اسراییل 
در این عکس یک تانک ام 60 و یک تانک سنتورین ارتش اسراییل را مشاهده می‌کنید که در جریان جنگ 1973 اعراب و رژیم صهیونیستی توسط یگان‌های ضد زره ارتش مصر مورد اصابت واقع شده و منهدم شدند.


زمانی که مداحان جایگزین واعظان شده‌اند!
جمهوری اسلامی نوشت: "حجت الاسلام قرائتی" در قم در جمع تعدادی از روحانیون گفت: متأسفانه "مداحان" جای واعظان را گرفته‌اند و این موضوع نباید ادامه پیدا کند بلکه باید تفسیر قرآن به عنوان مهم‌ترین رویکرد در مجالس مختلف مطرح شود زیرا یکی از مهم‌ترین علل مشکلات جامعه ما کم توجهی به قرآن است.

آبروریزی جهانی به خاطر پیراهن‌های تیم ملی! 
پس از اظهار نظر بازیکنان و مسئولان تیم ملی فوتبال ایران درباره پیراهن‌ بازیکنان، این موضوع به سوژه اصلی رسانه‌های ورزشی بین‌المللی تبدیل شد. نشریه "بیلد" آلمان در این‌باره نوشت که در تاریخ 16 ژوئن 2014 (26 خرداد) شاگردان کارلوس کی‌روش به دیدار نیجریه خواهند رفت ولی بازنده این دیدار نیجریه خواهد بود که پس از سوت پایان بازی دست خالی باید زمین مسابقه را ترک کند چون فدراسیون فوتبال ایران بازیکنان تیم ملی را از تعویض پیراهن خود با بازیکنان تیم‌های دیگر در جام جهانی 2014 برزیل منع کرده است.

به گزارش تسنیم، بیلد در ادامه نوشت: دلیل این ممنوعیت "شرم‌آور" برای کشوری که غنی از نفت است مشکلات مالی برای تهیه پیراهن بیشتر است. علی کفاشیان هم در توضیح این ماجرا گفت که ما نمی‌توانیم در هر بازی به بازیکنان‌مان یک پیراهن بدهیم و بازیکنان باید در  استفاده از پیراهن صرفه‌جویی کنند. رسانه‌های دیگری هم همچون "رادیو پروگرام دل‌پرو" پرو و سایت "rionegro.com.ar" آرژانتین هم این موضوع را بازتاب داده‌اند.

در ادامه این گزارش آمده است: بازیکنان و مربی تیم ایران از کیفیت این پیراهن‌ها که تولید کمپانی پوشاک ورزشی "آل‌اشپورت" آلمان است ناراضی هستند. علیرضا حقیقی، دروازه‌بان 26 ساله تیم ملی با یک متر و 93 سانتی‌متر قد با نارضایتی از کیفیت پیراهن‌های ایران گفت که پیراهن سایز XL  او پس از شسته شدن آب رفته است. البته کفاشیان در پاسخ به این موضوع گفت که بازیکنان نباید پیراهن خود را با آب گرم بشویند.

شورای‌فقهی هاشمی درقم/ شعار انتخاباتی احمدی‌نژاد و رفسنجانی
جهان نوشت: در جلسه انتخاباتی "حامیان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی" پیشنهاد داده شده است تا با شعار" مجتهدان جوان، مصلح و مبتکر" در انتخابات خبرگان حاضر شوند. حامیان "هاشمی رفسنجانی" همچنین به دنبال راه‌اندازی شورای فقهی در شهر قم هستند. "آیت‌الله ابراهیم امینیگ" از پذیرش ریاست این شورا امتناع ورزیده و در نهایت یکی از اساتید حوزه به نام لطفی مسوولیت آن را پذیرفته است.

از سوی دیگر مشرق نوشت،‌ احمدی‌نژاد و حلقه انحرافی بشدت به دنبال بازگشت به قدرت هستند. در این زمینه، در جلسه انتخاباتی حامیان احمدی‌نژاد مطرح شده که ما بدنه اصولگرایی را تا حدود زیادی با خود همراه داریم و تنها مشکل ما عدم همراهی سران اصولگرا و رسانه‌های آنها با ما است. در این جلسه مصوب شد برنامه‌ای طراحی شود تا افرادی که دارای چهره نسبتا وجیهی در میان اصولگرایان هستند به دیدار سران و مدیران رسانه های اصولگرا بروند و از ضرورت وحدت میان اصولگرایان سخن بگویند.

در همین جهت، محمود احمدی‌نژاد با هدف برقراری ارتباط با سران اصولگرایی اقدام به برقراری تماس تلفنی با تعدادی از چهره‌های اصولگرا نموده است. احمدی‌نژاد در این تماس‌ها با لحنی عاطفی و با دفاع از انقلاب و نظام اسلامی و جایگاه ولایت فقیه، درخواست برقراری جلسه و دیدار را مطرح می‌کند. تاکنون هیچ یک از چهره‌های اصولگرا دیداری با احمدی‌نژاد نداشته‌اند. همچنین، در جلسه انتخاباتی حامیان احمدی‌نژاد ، شعار" راه بهار از بهارستان می‌گذرد" برای حضور در انتخابات مجلس آینده انتخاب شد. 

بزرگترین دوربین عکاسی دنیا    
عکاس آمریکایی به نام "دنیس مانارچی" سازنده این دوربین غول‌آسا است. این دوربین که به سبک دوربین‌های کلاسیک ساخته شده واقعا کار کرده و عکس می‌گیرد.


کشف مقبره 3هزار ساله در مصر 
به گزارش فرارو، باستان شناسان در حفاری‌های جدید خود در جنوب شهر قاهره، پایتخت مصر به یافته‌های جدیدی دست یافتند که شگفت‌آور است. آن‌ها موفق شدند مقبره‌ای را پیدا کنند که قدمت آن به یک هزار و یکصد سال قبل از میلاد مسیح بازمی‌گردد. به گفته مسئولان مصری این مقبره ظاهرا به یکی از فرماندهان ارتش باستانی مصر و پیام‌رسان سلطنتی برای کشورهای خارجی متعلق بوده است. پژوهشگران دانشگاه باستان شناسی مصر این مقبره را کشف کرده‌اند. در این مقبره خشت‌های باستانی به چشم می‌خورد اما بسیاری از دست نوشته‌های اطراف آن به سرقت رفته و به موزه‌های مختلف جهان انتقال پیدا کرده است. محلی که این گور و گورهای مشابه کشف شده در کنار شهر باستانی ممفیس و محل قدیمی‌ترین هرم شناخته شده مصر قرار داشته است. 



تحقیق لندن در مورد عکس‌های یادگاری
خبر آنلاین به نقل از روزنامه گاردین نوشت: وزارت دفاع انگلیس روز جمعه اعلام کرد در حال بررسی تصاویری است که نشان می‌دهد یک سرباز ارتش این کشور در افغانستان، با جناره‌های افغان "عکس یادگاری" گرفته‌ است. این تصاویر که صحت آن‌ها تائید شده، در سال 2012 در کمپ "بستیون" استان "هلمند" و بلافاصله بعد از درگیری‌ گرفته شده، که در جریان آن دو نیروی ارتش آمریکا و بیش از 10 عضو طالبان کشته شدند.


نخستین روز کاری "سیلویو برلوسکنیگ نخست وزیر اسبق ایتالیا در یک مرکز نگهداری از پیرمردان و پیرزنان آلزایمری در میلان


عصر ایران منتشر کرد، حضور "اسماعیل هنیه" نخست وزیر دولت حماس در غزه در راهپیمایی همبستگی با زندانیان فلسطینی اعتصاب غذا کننده در زندان‌های اسراییل (جبالیا در غزه(


موفقیت حزب‌الله در حفر سنگر در زیر "خط آبی"/ انتقال جنگ به داخل اراضی اشغالی
رئیس ستاد ارتش اسرائیل، "ژنرال بنی گانتز" اخیرا با حضور در رسانه‌ها و تلویزیون اسرائیل در کمپین بی‌سابقه‌ای بر ضد حزب‌الله لبنان از دهه ۸۰ تاکنون، سخنانی را مطرح کرد که در سایه چالش‌های امنیتی موجود و پیش‌رو درب پیشگویی‌ها و تحلیل‌ها در خصوص سرانجام اوضاع نظامی با هر یک از کشورهای لبنان، سوریه و ایران را باز می‌کند تا جنگ موقتی را که فرماندهان نظامی و اطلاعاتی و تعداد زیادی از سیاستمداران با استناد به تغییر و تحولات میدانی سوریه و تاثیر آن بر لبنان و اسرائیل زمان آن را نزدیک می‌دانند، توجیه کند.

به گزارش عرش نیوز؛ در طول سی دقیقه‌ای که سخنان ژنرال اسرائیلی به طول انجامید، گانتز حرف‌های ضد و نقیضی بر زبان آورد و پیشگویی در مورد سرانجام اوضاع در سوریه را بسیار سخت دانست و در مورد جنگ پیش‌رو به حزب‌الله هشدار داد که جنگ بسیار سخت تر و دردناک تر از جنگ تموز ۲۰۰۶ خواهد بود و لبنان را تهدید به عملیات زمینی کرد. 


اطلاعات به دست آمده از منابع مطلع جنوبی نشان می‌دهد که با توجه به افزایش احتمال ایجاد تنش با اسرائیل، منطقه مرزی در تنش به سر می‌برد و خبر از وقوع جنگ میان دو طرف می‌دهد، هرچند هر دو طرف بارها پایبندی خود به قطعنامه بین‌المللی ۱۷۰۱ را بیان کرده‌اند. طبق گزارشی که نیروهای "یونیفل" تقدیم روسای خود در نیویورک کرده‌اند، حزب‌الله برای درگیری‌های پیش‌رو کاملا آمادگی دارد و علاوه بر حفر سنگر و تونل، خطر جدی برای امنیت اسرائیل به شمار می‌رود. در همین راستا، گزارش‌های اطلاعاتی غرب از موفقیت حزب‌الله در حفر سنگر در زیر "خط آبی" خبر می‌دهند که مرزهای لبنان و مناطق داخلی "الجلیل" را به هم متصل می‌کند تا در جنگ پیش‌رو مورد استفاده قرار گیرد.

امری که فرماندهان اسرائیلی آن را بسیار جدی گرفته‌اند به طوری که گردان‌های نظامی مختلف با فرض اینکه نیروهای حزب‌الله در جنگ پیش‌رو برخلاف جنگ ۳۳ روزه، قادر به انتقال جنگ به داخل سرزمین‌های اسرائیل هستند و با توجه به تهدیدات دبیر کل حزب‌الله، "سیدحسن نصر‌الله" و دستاوردهایی که مبارزان حزب‌الله در جنگ سوریه به دست آورده‌اند و تجربه جنگی بالا، تمرین‌های نظامی خود را آغاز کرده‌اند چرا که این موارد تجربه‌های عملیاتی با ارزش و توانایی بالایی را در نیروهای حزب‌الله به منظور حمله به وجود آورده است.

از ده روز پیش که ارتش اسرائیل اتومبیل‌های رباتیک را وارد مرز لبنان و اقدام به گشت‌زنی در "خط آبی" کرد، ملاحظه شد که به طور متناوب در جستجوی ۸ زیر گذر احتمالی است که هدف از آن راه یافتن به درون شهرک‌های اسرائیلی است و برای این کار علاوه بر افزایش پروازهای شناسایی در مناطق جنوبی تا البقاع، از کامیون‌های مجهز به وسایل بسیار پیشرفته کمک گرفتند و با کارشناسانی که در جبهه جنوبی با نوار غزه کار می‌کردند، همکاری کردند.


در شرایطی که سوریه، لبنان و عراق و مصر و دیگر کشورهای منطقه اوضاع آشفته‌ای دارند و تا زمانیکه تل آویو دیر یا زود بر از بین بردن خطری که مرزهای شمالی آن را تهدید می‌کند، اصرار دارد و تا زمانیکه هرگونه شکست و یا عقب‌نشینی نظام سوریه بر آینده حزب‌الله در لبنان و زرادخانه‌های موشکی او تاثیر زیادی نخواهد گذاشت، فرماندهان نظامی اسرائیل به فرماندهان سیاسی اصرار می‌کنند تا به منظور از بین بردن امکانات موشکی حزب‌الله، حمله نظامی گسترده‌ای را علیه لبنان آغاز کنند. 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
جمعه 19 ارديبهشت 1393 ساعت 20:2 | بازدید : 816 | نوشته ‌شده به دست دکتر مولایی | ( نظرات )

10 گنج دریایی که کشف نشده‌اند + تصاویر

افراد بسیاری در جهان هستند که به دنبال گنج‌های گم شده قدیمی هستند. با این که بسیاری از گنج‌ها افسانه هستند، می‌توان با اطمینان گفت که ثروت‌های عظیمی از طلا در طول سال‌های مختلف در اقیانوس‌ها ناپدید شده است.

بازار خبر: با اینکه با گذشت سال‌های طولانی از ناپدید شدن این کشتی‌ها و گنج‌ها اطلاعات موجود از آنها بسیار کم شده است، افراد بسیاری هنوز به دنبال این گنج‌ها هستند. افرادی بسیاری نيز اصرار دارند که گنج‌های گم شده کاملا افسانه‌ای هستند اما این موضوع کاملا حقیقت ندارد. با اینکه به صورت حتم می‌توان گفت که بسیاری از این گنج‌ها کاملا خیالی بوده‌اند، بسیاری دیگر نیز واقعی هستند و افراد بسیاری هرساله مبالغ زیادی برای پیدا کردن آنها هزینه می‌کنند.
در این گزارش 10 عدد از بزرگترین گنج‌های ناپدید شده دریایی را برای شما معرفی کرده‌ایم.

Oak Island چاه پول
ارزش گنج: نامعلوم


این محل که چاه پول نام گرفته است در اواخر قرن 18 توسط یک نوجوان کشف شد. تاکنون افراد بسیاری برای بازیابی گنج‌های این مکان تلاش کرده‌اند اما نتوانسته‌اند در این زمینه موفق شوند. این چاه پر از تله و راهروهای پیچ در پیچی است که جست‌و جو را بسیار دشوار کرده است. بسیای باور دارند که این مخفیگاه محلی بوده که دزدان دریایی در طول زمان‌های مختلف گنج‌های خود را در آن پنهان می‌کردند.

گنج های کاپیتان کید "Kidd"
ارزش گنج 160 میلیون دلار


یکی از معروفترین دزدان دریایی قرن 17 و 18 که مدت زیادی را به غارت کشتی‌های مختلف مشغول بود. او در طول این سالها توانست به ثروت زیادی دست یابد و با هدف حفظ آنها مقادیر زیادی را در محل‌های مختلف مخفی کرد. افراد بسیاری تاکنون تلاش کرده‌اند تا بخش‌های از گنج او را بیابند اما به هیچگونه موفقیتی در این زمینه دست نیافته‌اند.

ثروت Jean LaFitte
ارزش گنج: 2 میلیون دلار




این دزد دریایی فرانسوی به همراه برادرش مدت زیادی را خلیج مکزیک به غارت کشتی‌های تجاری گذراند. او در طول این زمان موفق شد بیش از 50 کشتی را تحت کنترل خود درآورد و در نهایت ثروت بسیاری را جمع آوری کند. گفته شده که ثروت آنها آنچنان زیاد شد که دو برادر ناچار شدند تا بخش عظیمی از آن را دفن کنند.

گنج های Blackbeard
2.5 میلیون دلار


شاید بتوان با اطمینان گفت که ریش سیاه معروفترین دزد دریایی تاریخ است. او در طول سال‌های فعالیت خود به شدت قدرتمند بود و هر کسی از قدرتش می‌ترسید. در سال 1966 یک کشتی که احتمالا متعلق به او بود کشف شد، تنها نکته منفی این کشتی این بود که کوچکترین شی با ارزشی در آن وجود نداشت. افراد بسیاری تاکنون به دنبال گنج او گشته‌اند اما به هیچ نتیجه‌ای نرسیده‌اند.

جواهرات لیما
ارزش: 60 میلیون دلار




در طول شورش‌های سال‌های 1820 در پرو بر علیه اسپانیا، کاپیتان یک کشتی انگلیسی مسئول انتقال جواهرات شهر لیما شد. این جواهرات به شدت با ارزش بودند و شامل مجسمه‌ها و شمشیرهایی از طلای خالص می‌شد. طمع زیاد باعث شد تا کاپیتان توماس تمامی مسافرانش را به قتل برساند و سپس گنج‌ها را در مکانی نا معلوم دفن کند، به امید اینکه بعدا از آنها استفاده کند. او هیچ وقت به آرزویش نرسید و هیچگاه محل دفن جواهرات را مشخص نکرد.

جواهرات سلطنتی King john
ارزش: 70 میلیون دلار



در سال 1216 پادشاه جان در طول یکی از سفرهایش بیمار شد و تصمیم گرفت تا از راهی سریعتر به قصرش برگردد، او مسیری را انتخاب کرد که پر بود از باتلاق‌های خطرناک. او در این مسیر واگون‌هایی پر از جواهر به همراه داشت که در حدود 70 میلیون دلار ارزش داشت. آنها هیچ گاه به مقصد خود نرسیدند و در طول مسیر به همراه جواهرات ناپدید شدند.

جواهرات Nuestra Senora de Atocha
ارزش: 200 میلیون دلار




در سال 1622 یک کشتی اسپانیایی که در حال حمل بیش از 700 میلیون دلار جواهرات بود گرفتار یک طوفان شد و به دلیل وزن سنگینش به سرعت غرق شد. به دلیل وجود گنج با ارزش این کشتی، اسپانیا به سرعت افراد زیادی را مسئول جست‌وجو برای آن کرد که در نهایت بدون هیچ نتیجه‌ای پایان یافت. گفته شده که این کشتی شامل 17 تن نقره، 27 کیلو سنگ‌های قیمتی و 35 جعبه طلا و 128 هزار سکه بوده است. در سال 1985 یک جستجوگر گنج موفق شد تا 500 میلیون دلار از گنج‌های این کشتی را بیابد اما 200 میلیون دلار از گنج این کشتی هنوز گم شده باقی مانده است.

افسانه های مرد طلایی
ارزش گنج: 300 میلیون دلار




شایعات بسیاری درباره دریاچه Guatavita وجود دارد. گفته شده که در گذشته فردی به نام El Dorado به داخل این دریاچه پریده بود. گفته شده که طرفداران او پس از آن مقادیر زیادی طلا به عنوان بزرگ داشت به داخل این دریاچه ریختند. در طول سال‌های مختلف مقادیر زیادی از این طلاها کشف شد اما گفته شده که نزدیک به 300 ملیون دلار از این گنج‌ها هنوز در این مکان قرار دارد.

گنج San Miguel
ارزش: 2 میلیارد دلار




در نزدیکی سال 1715 اسپانیه تعدادی کشتی بزرگ پر از گنج‌های گران قیمت داشت. دولت اسپانیا تصمیم گرفت تا این کشتی‌ها را در زمان طوفان‌ها جا به جا کند تا دزدان دریایی به آنها حمله نکنند، این موضوع ایده‌ای کاملا اشتباه بود. تمامی 11 کشتی در طوفان غرق شدند و 2 میلیارد دلار گنج آنها ناپدید شد. از آن زمان تا به امروز 7 عدد از کشتی‌ها پیدا شده اما گنج‌های آنها بسیار ناچیز بوده است.

گنج های طلایی Flor De Mar
ارزش: 2.6 میلیارد دلار




یک کشتی عظیم 400 تنی به نام گل دریا در سال 1511گرفتار دریایی طوفانی شد و غرق شد. گفته شده که این کشتی در آن زمان 60 تن طلا حمل می‌کرده است. گفته شده که این کشتی تا به امروز بیشترین تعداد جست وجو گران گنج را جذب کرده است.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دختری که مادرانه دختری می کند
دو شنبه 1 ارديبهشت 1393 ساعت 16:47 | بازدید : 710 | نوشته ‌شده به دست دکتر مولایی | ( نظرات )
امروز به یمن زنی که برای پدرش مادری کرد می‌خواهم از دختری بگویم که برای مادرش مادری می‌کند.

به گزارش بویرنیوز، این روز به یُمن زاد روز بانوی نمونه اسلام، حضرت فاطمه زهرا (سلام‌الله علیها)، روز مادر نام گرفته است؛ بانویی که گل سرسبد تمام بانوان عالم است؛ تنها زنی که پیامبر گرامی اسلام (ص) به او لقب «اُم ابیها» داده است، یعنی زنی که برای پدرش همچون مادر بود.

........

مگر مادری به چیست؟!!! امروز که روز مادر است، همه از مادران می‌گویند و من خواستم به خاطر آورم دخترانی را که برای پدرانشان و مادرانشان مادر بودند، پس از دخترانی یاد می‌کنم که مادرانه دختری می‌کنند به مانند فاطمه محمد(ص) «اُم ابیها» ........

.......

امروز به یمن زنی که برای پدرش مادری کرد، می‌خواهم از دختری بگویم که برای مادرش مادری می‌کند.

بانو مستوره یاری از مادری، روشنایی دنیا را به ارمغان گرفت که روشنایی دنیا را ندیده است، مادرش فاطمه ادمن است که نابینای مادرزاد است.

بانو مستوره زن 46 ساله‌ای است که با پا گرفتنش، عصای چشمان نابینای مادر شد و تا امروز که 46 سال از خدا عمر گرفته، دست مادر را بر روی دوشش می‌گذارد و دنیا را از نگاه خود برای مادر بازگو می‌کند....

وی با مادرش نماز می‌خواند، وضو می‌گیرد، راه می‌رود، خرید می‌کند، بیرون می‌آید، شوخی می‌کند، حرف می‌زند و اینگونه این مادر و دختر سنگ صبور هم شده‌اند.

........

مستوره مادریت را در کنار مادرت دیدم و بر شکوه مادرانه‌ات غبطه خوردم که آیا در دنیای امروز کدام فرزندی اینگونه عاشقانه مادرپروری می‌کند...

فاطمه شاید خدا می‌دانست که مستوره بیناتر از نگاهت برایت خواهد شد که در مشکلات زندگی نابینا خلقت کرد تا دردها را مستوره ببیند و درد بکشد و تو بشنوی و آه سر دهی....

.......

مستوره خود دارای یک پسر و یک دختر است که دخترش را در نوزادی به علت بیماری «یرقان» از دست می‌دهد.

او سال‌هاست از شوهرش طلاق گرفته و در کنار مادر نابینایش زندگی می‌کند، تنها فرزندش که محمد نام دارد، اکنون 22 ساله است و در کنار مادر ناتوان و مادربزرگ بی‌پناهش زندگی می‌کند.

مستوره و مادرش دلی پر درد داشتند، دردهایی که هم از ناملایمات روزگار بود، هم از بی‌مهری ........

مستوره در ابتدا برای مادر توضیح داد که بعد مادر شروع به حرف زدن کرد: از شروع انقلاب به اینجا آمده‌ایم، در اوایل ما مستأجر بودیم، مدام از این خانه به آن خانه و از این محل به محلی دیگر می‌رفتیم.

مستوره تنها فرزند من و شوهرم بود، وضعیت زندگی ما خوب نبود، اما به لطف خدا هیچگاه در معیشت زندگی با مشکل روبه‌رو نبودیم تا اینکه چندین سال پیش پدر مستوره از دنیا رفت و ما بدون سرپرست شدیم.

همسایه‌ها و اطرافیان همیشه به ما لطف داشتند و مسئول کمیته امداد وقت آن زمان محبت در حق من و دخترم را تمام کرد.

مستوره بزرگ شد و ازدواج کرد، اما بعد از تولد دو فرزندش، شوهرش او را طلاق داد و زن دیگری گرفت، دخترش در همان نوزادی یرقان گرفت و از دنیا رفت، اما قانون پسرش را به شوهرش داد.

چندی پیش محمد نزد ما آمد، از بی‌مهری نامادریش و پدرش گله داشت و خواست که با ما زندگی کند.

محمد اکنون 22 سال دارد، اما سربازی نرفته است و چون سربازی نرفته کسی به او کار نمی‌دهد. خرج زندگی ما از یارانه و حقوق ماهانه کمیته امداد من تأمین می‌شود.

من و دخترم قانع هستیم و عادت به زندگی نداری کرده‌ایم، اما خرابی خانه و فرسودگی آن، اکنون تنها درد و ناراحتی ماست که آرامش شبانه را از ما گرفته است.

تنها آرزویم این است که خرابی خانه خوب شود و اگر این حل شود دیگر ما مشکلی نداریم.

....

فاطمه، نامت بزرگ است، پس باید با این بزرگی از زندگی شکایت نکنی و در میان این همه مشکل تنها آرزویت خرابی دیواری باشد که شاید هیچ نباشد...

........

مستوره در تکمیل صحبت‌های مادر و در خصوص دوران مستأجری‌شان ضمن دعای خیر برای استاندار قبلی، گفت: ما زیرپوشش کمیته امداد بودیم، رئیس کمیته امداد قبلی به ما محبت زیادی کرد، اما شرایط سخت مستأجری توان زندگی را از من و مادرم گرفته بود، پرداخت کرایه سبب شد من و مادرم یخچال و فرشی را که کمیته امداد برایمان خریده بود بفروشیم و هیچ وقت کمیته امداد ما را از انجام این کار سرزنش نکرد.

بعد از مدتی به همت رئیس کمیته امداد، استاندار به دیدن ما آمد و این خانه را برای ما خرید.

من و مادرم سال‌هاست در این خانه برای مسببان خرید این خانه دعا می‌کنیم، اما چند سال است خانه کهنه شده و نیاز به تعمیر دارد. بارها به ارگان‌های و مسئولان زیادی سرزده‌ایم، اما....

چشم امیدمان اول به خدا و بعد به استاندار کردستان است.

********

آقای استاندار، مادران قصه ما نمی‌دانند، شما استاندار جدیدی هستید که از وجود این دو بانو خبر ندارید، اما شاید یک دعای این دو مادر برای شما تضمین زندگی و دنیایتان شود، پس کاش یادی از خودتان را در خاطر آنها و به تبع تمامی ما که با این دو مادر روزانه روبه رو می‌شویم، باقی بگذارید....

*****

قلم از کار می‌افتد وقتی شکوهی مادرانه ملتمسانه برای درز دیواری ناله می‌کند و کسی نیست یاری دهد این فریادهای خاموش را....


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دختران شاه ملعون عربستان
دو شنبه 1 ارديبهشت 1393 ساعت 16:42 | بازدید : 928 | نوشته ‌شده به دست دکتر مولایی | ( نظرات )
دختر بزرگ ملک عبدالله پادشاه عربستان که قبلا هم اعلام کرده بود وی و سه خواهر دیگری در حبس خانگی به سر می‌برند، توانست با ارتباط با دنیای خارج بار دیگر درخواست کمک کند.
به گزارش بولتن نیوز به نقل از روزنامه دیلی میل، "سحر" دختر بزرگ ملک عبدالله در تماس تلفنی با "نیویورک پست"، اعلام کرد برادرانمان به دستور پدرمان ما را حبس کرده،‌ می‌زنند و گرسنگی می‌دهند.
 
 
وی که 42 سال دارد، 13 سال است به همراه خواهرانش بخاطر انتقاد از رفتار پدرش با زنان و نقض حقوق آنها و نابرابری میان زنان و مردان در حبس به سر می‌برد.
 
"سحر" 42 ساله
 
4 شاهزاده عربستانی به نام‌های "سحر" 42 ساله، "جواهر" 38 ساله، "مها" 41 ساله و "هاله" 39 ساله، دختران ملک عبدالله به مدت 13 سال است که در حصر به سر می‌برند و وی پسران خود را مسئول نگهداری از آنها کرده‌ است. 
 
"الانود الفایز" مادر آنها که هم‌اکنون در لندن زندگی می‌کند تلاش کرده است دختران خود را آزاد کند اما موفق به این کار نشده است. 
 
 
وی در مصاحبه با "نیویورک پست" گفت: دخترانم زندگی خوبی در عربستان داشتند اما آنها خواستار آزادی بیان هستند چیزی که عبدالله از آن نفرت دارد.
 
 
"سحر" افزود: "برادرانمان ما جفت جفت در اتاقی بسیار گرم و بدون آب و برق محبوس کرده‌اند و با ترکه می‌زنند. ما به سختی برای زنده ماندن تلاش می‌کنیم

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0