عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تنهاترین تنهاها و آدرس loverose.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1106
:: کل نظرات : 37

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 2879
:: بازدید هفته : 2956
:: بازدید ماه : 5159
:: بازدید سال : 12687
:: بازدید کلی : 170908

RSS

Powered By
loxblog.Com

روح . چن . جن . ارواح . شیطان . خدا . ترسناک

چهار شنبه 8 مهر 1389 ساعت 16:50 | بازدید : 48 | نوشته ‌شده به دست دکتر مولایی | ( نظرات )

وصیت‌نامه شهید «سعید علی‌مددی»؛ گمنامی که نام‌دار شد

وصیت نامه,شهید,مددی,خاطره,آزمایش,پیکر,گمنام,هویت,تهران,ارتش

در بخشی از وصیت‌نامه شهید علی‌مددی آمده است: من این راه را آگاهانه انتخاب کردم و انشاءالله خداوند تبارک و تعالی مرا بپذیرد و مرا در زمره پویندگان راهش جای دهد.

جدید


 

فرازی از وصیت نامه شهید شهید فرامرز بخشی‌پور 

شهید فرامرز بخشی‌پور در وصیت‌نامه خود می‌نویسد: بر سنگ قبرم اسم مرا ننویسید و به جای آن حدیث امام حسین(ع) را که معلمم به من آموخته، بدهید بنویسند. 
 

جدید

 

وصیت نامه شهید حسن نوفلاح

منم بنده ذلیل و ناتوان درگاهت میدانم که مرا دوست داشتی و با اینکه توبه ام را شکستم باز با روی باز و گشاده مرا پذیرفتی و به من لطف کردی که مرا به این مکان مقدس آوردی و زبانم را به حمدو ثنای خود آشنا ساختی و باطنم را به دوستی خود آشنا کردی و علاقه ام را به چهارده معصومت افزون کردی زبانم را به ذکر و دعا به در گاهت آشنا نمودی و مرا در راهی که در پیش داشتم ثابت قدم گردانیدی

جدید

 

فرازی از وصیت نامه شهید شهید محمد علی معینی

بار پروردگارا من كه هنوز به نور نرسيده ام اميدم به توست تا بلكه با شهادتم ( فى سبيل الله ) به نور برسم و در جوار رحمت تو در آخرت با حسين (ع) محشور گردم.

جدید

 

فرازی از وصیت نامه شهید شهید محسن شكری قلعه سفيدى

بر شهيد تسليت جايز نيست و شما نيز تسليت نگوئيد و تسليت نپذيرد بلكه تبريك بگوئيد و فقط به تبريكها پاسخ گوئيد تا روح شهادت طلبى مسلمين هر چه بيشتر و بيشتر شكوفاتر شود

جدید

 

فرازی از وصیت نامه شهید قدرت الله ‌هرمز نصیری

شما را به خدا قسم حــــــراست از خون شهيدان مظلوم كه براى حفظ اسلام و اين مملكت اسلامى جان دادند و اين معلولين كه بخاطر انقلاب اسلامى دچار نقص عضو گرديده‌اند فراموش ننمائيد كه بار مسئوليت آنها بر دوش شما است و فرداى قيامت بايد پاسخ گو باشيد.

 

فرازی از وصیت نامه شهید علی اکبر مقیمی‌

خواست خداوندى اين است كه بالاخره مسلمانان و مستضعفان جهان حاكم شوند . پس چرا ما مسلمانان دست روى دست بگذاريم تا اين جنايتكار ان سرنوشت بيش از يك ميليارد مسلمان دنيا را تعيين كنند بپاخيزيد و مبارزه را شروع كنيد كه وعده الهى حتمى است .

 

فرازی از وصیت نامه شهید على ‌اصغر حیدری‌

به خدا قسم سال ها سوختم، شبها ناله كردم كه بروم به اميد رسيدن به حسين (ع) شبها نخفتم چون مى دانستم كه مرگ كه در راه او سعاردت است، خوشبختى است .

 

فرازی از وصیت نامه شهید على ‌اصغر اسماعيلى

مادرم خودت شاهد بودى كه فرزندت لحظه اى آرام نمى گرفت و نمى توانست پيش شما آرام بگيرد چونكه عشق به خداوند او را به سوى جبهه هاى جنگ و ميدانهاى نبرد مى كشيد تا اينكه به آرزوى ديرينه اش يعنى شهادت برساند و اكنون كه تو جاى فرزند خويش را خالى مى بينى احساس ناراحتى مكن خوشحال باش كه فرداى قيامت پيش فاطمه زهرا(س) روسفيد هستى.

 

فرازی از وصیت نامه شهید عباسعلی آقا (آقائی فر)

ریاست محترم جمهور و دولت جمهوری اسلامی و سایر نیروهای رزمنده و انقلابی و سایر اعضای مجلس شورای اسلامی و همه وزراء را به یک صدا بودن و با عزمی راسخ برای زنده نگهداشتن آثار خون پاک شهیدان دعوت میکنم.

 

فرازی از وصیت نامه شهید شهباز جهانگیری

شهادت نه اين است كه شما را نمى‌خواستم و مى‌خواستم از پيشتان بروم نه، من عشق جانسوز تر دارم و سعى مى‌كنم كه عاشق واقعى او شوم چرا كه خداوند امركرده است، هر كه عاشق من شود او را خواهم كشت و هر كس را من بكشم خون بهايش خودم هستم.

 

فرازی از وصیت نامه شهید سيدحسن واعظى

اى روساى مملكتى و مسئولين از يكايك شما خواهش مي كنم كه اگر اين مسئوليت بزرگى كه بردوش شماست و باكمال رغبت نمى توانيد انجام بدهيد واگذار به اشخاص مورد اطمينان كنيد.

 

فرازی از وصیت نامه شهید رحمت الله مائيليان

روزى فراخواهد رسيد كه امام زمان (عجل الله تعالى فرجه الشريف) اين منجى عالم بشريت بالاخره ظهور خواهد كرد و انتقام خون شهيدان را از كليه ستمگران و كافران خواهدگرفت.

 

فرازی از وصیت نامه شهید حسين على كاظمى

اسلام عزيز یكه مى‌رفت از ياد همه برود و به فراموشی سپرده شود با حركت ملت شهيد پرور و يارى خداوند متعال و رهبرى امام روح ا...بت شكن زمان چنان جلوه‌ گر شد كه نورش عالم را گرفت.

 

فرازی از وصیت نامه شهید حسين ستارى

اما پيامى هم برای همه برادران و خواهران ايرانى دارم از آمدن بچه هاى خود به جبهه هاى حق عليه باطل و نور عليه ظلمت خوددارى نكنيد بگذاريد بيايند به اين دانشگاه الهى كه استاد اين دانشگاه سالار شهيدان حسين ابن على (ع) است

 

فرازی از وصیت نامه شهید حسن صياديان ‌آرانى

خانواده عزيز يك وصيت به شما دارم وآن اين كه اگر شهادت نصيبم شد چه جنازه من به دست شما برسد و يا نرسد تمنا مى كنم گريه و زارى نكنيد زيرا گريه شما لبخندى است بر لب دشمن و لبخند شما خنجرى است بر قلب دشمن و اميدوارم كه قلب دشمن را هدف بگيريد.

 

فرازی از وصیت نامه شهید جعفر باقرصاد

پدر عزیز و مادر مهربانم امیدوارم که با شنیدن خبر شهادت من ذره ای ناراحت نشوید و خوشحال باشید چون که ناراحتی شما باعث خوشحالی دشمن خواهد شد.

 

فرازی از وصیت نامه شهید اسماعيل هاديان جزی

هرچه زودتر جمهورى اسلامى عراق ايجاد گردد و بعد از آن رزمندگان راهى قدس بشوند و صهيونيسم بين المللى و يهودي ان را نابود كرده و بيت المقدس اين قبله اول مسلمين جهان را آزاد كنند.

 

فرازی از وصیت نامه شهید احمد پورتوکل

آنچه که اکنون بر من لازم بود وظیفه ای بود که به جبهه حق علیه باطل بروم و همراه با راهیان نینوا و کربلا با عنایات خداوند و امدادهای غیبی، جنگی بی امان را علیه دشمنان اسلام و حکومت اسلامی بیافرینیم.

 

شهید مرادی مسئول تداركات لشكر 42 قدر

با شروع جنگ تحميلي به عنوان بسيجي 39 ماه بي امان به جبهه رفت و در سال 64 ازدواج نمود . به گفته خودش با خدا عهد بسته بود تا بعد از ديدن فرزندش از دنيا برود و همين طورهم شد و ايشان فرزندش را بدنيا آمد چند روزي پهلوش بود و بعد به جبهه رفت و شهيد شد .

 

شهید نیکو منظری معاونت پشتیبانی و تدارکات تیپ 27 محمد رسول الله (ص)

در خرداد ماه سال 1357 مخفیانه به لبنان رفت تا دوره چریکی را فرا بگیرد پس از آن با پیروزی انقلاب اسلامی، در تشکیل سپاه پاسداران همدان ایفای نقش کرد. با آغاز جنگ تحمیلی، به سوی جبهه ها شتافت. نخست مسوولیت تدارکات و پشتیبانی تیپ 27 محمد رسول اللّه(ص) را بر عهده گرفت و در تابستان سال 1361 دوباره به جنوب لبنان رفت.

 

شهید عبادیان معاونت پشتیبانی و تدارکات لشکر 27 محمد رسول الله (ص)

با تشکیل تیپ و سپس لشکر 27محمدرسول­الله(ص) تهران، معاونت پشتیبانی و تدارکات این یگان را برعهده گرفت و سرانجام در همین مسؤولیت، در دی­ماه سال 1365 در جریان نبرد کربلای5 واقع در منطقه شلمچه، دعوت حق را لبیک گفت.

 

شهید جعفری فرمانده تدارکات و پشتیبانی سپاه اهواز

از دانشجویان فعال در مبارزه با رژیم ستم شاهی بود،از این بابت،چند سالی طعم تلخ زندان و شکنجه را نیز تحمل کرد.پس از پیروزی انقلاب، تحصیلات اش را در رشته مهندسی فیزیک به پایان رساند، به اهواز رفت تا در راه اندازی سپاهآن جا سهیم باشد .

 

شهید محمد نژاد جانشین تدارکات لجستیک لشکر 16 قدس گیلان

با تشکیل سپاه شهرستان رشت به جمع سبزجامگان جان بر کف بر خواسته از متن انقلاب اسلامی پیوست ، ایشان مدتی مسئولیت آموزش بسیجیان پادگان المهدی چالوس را متقبل شد. و پس از مدتی به سپاه رشت برگشت و در یگان حفاظت به حفاظت و صیانت مسئولین شهرش مشغول گردید. پس از چند مرحله اعزام به جبهه در سال 1364 بمدت یکسال بعنوان مسئول واحد تدارکات سپاه پاسداران شهرستان بندر انزلی مشغول به خدمت شد .

 

شهید صنيع خاني فرمانده ترابری سپاه پاسداران

وي كه در دوران نوجواني وارد مبارزات سياسي عليه رژيم طاغوت شده بود، در پاييز 1357 در حال توزيع اعلاميه هاي امام (ره) توسط ساواك دستگير و زنداني گرديد. سيد محمد با اوج گرفتن مبارزات مردمي و بازشدن درب زندانها، همراه باساير انقلابيون در بند آزاد شد و در تظاهرات و حركتهاي مردمي تا طلوع فجر انقلاب اسلامي حضوري فعال يافت.

 

شهید آذرپیکان فرمانده تيپ هوابرد المهدي(عج)

پس از پيروزي انقلاب به كميتة انقلاب اسلامي آبادان پيوست و سر آخربه عضويت شوراي فرماندهي سپاه آبادان در آمد. در بسياري از عمليات ها باعنوان فرمانده شركت داشت و چندين بار مجروح گرديد

 

شهید اثری نژاد معاونت تدارکات قرارگاه نجف

وزی انقلاب اسلامی،مدتی به عنوان نیروی داوطلب،در کردستان و غرب کشور خدمت کرد، تا این که با آغاز جنگ،لباس سبز سپاه را به تن آراست و به خوزستان رفت.در سال 1362 معاونت پشتیبانی و تدارکات قرار گاه نج ف را بردوش او نهادند.

 

بی نظیرترین فرمانده تاریخ انقلاب

زندگی نامه سپهبد شهید صیاد شیرازی چنان سرشار از رشد و تعالی و پیشرفت نظامی و معنوی است که نمی توان با یک یا چند مطلب به آن پرداخت.

 

آخرین پیام تبریک نوروزی شهید شاطری

شهید حسن شاطری یا همان «مهندس حسام خوشنویس» نوروز سال 91 پیام تبریکی برای دوستان‌شان ارسال کرد که در کنار تبریکات متداول به ‌واقع نشان‌دهنده دغدغه‌ها و آرمان‌های این شهید بزرگوار بود.

 

در ملكوت اعلا جز شهید زنده نیست ...

در تاریخ 1367/03/9شمسی برابر با 14 شوال 1408 قمری در خانواده صفری تبار بیشه، فرزندی به دنیا آمد که پدرش به یاد روزهای دفاعِ مقدس و علاقه مندی به گروه های چریکی و جنگ های نامنظم دکتر شهید مصطفی چمران و هم بیاد دعای کمیل، فرزندش را در شناسنامه به مصطفی و در گفتار کمیل نام گذاری کرد...

 

بر هر که این شهید لعنت کرده لعنت

من از آن عده روشنفکر جاهل که مردم را از اوضاع درونی مملکت دور می سازند متنفرم و شکایت آن ها را در پیشگاه باری تعالی خواهم برد...

 

وصیت نامه شهید محسن خلیلی

برادران و ای دوستان واقعا جواب رنجهای پدر و مادر را دادن به قدری عمر میخواهد به درازای عمر نوح پیامبر..مادرجان خواستی بیایی بر سر قبر من باشیون و غوغا میا و گریه را بر من مكن برعلی اكبر و قاسم تازه داماد كن چون بنده بیشتر از آنها نبودم ... اری برادران دراین دنیای بی وفا ثروت وپست ومقام به درد نمیخورد و در روز قیامت از انسان ایمان و تقوا می خواهند.

 

روایت ناب داستان زندگی پر رمز و رازِ "سردار رازِ 9دی" +تصاویر

روزی که عروسی کردیم نه دی ماه سال 1364 بود. تمام اتفاقات مهم زندگی ما در نهم دی اتفاق افتاد. نهم دی شیرینی خوران نامزدی مان بود، نهم دی ماه سال بعد هم عروسی کردیم، پسرمان جابر در نهم دی ماه متولد شد، عیسی در دی ماه شهید شد و در نه سالگی پسرمان، در نهم دی استخوانهای عیسی را آوردند و و او را به خاک سپردیم...

 

خلبان شهید احمد کشوری

هر روز ستاره اي را از اين آسمان به پايين مي كشند امّا باز اين آسمان پر از ستاره است. اين بار نيز در پي امر امام، دريايي خروشان از داوطلبين به طرف جبهه هاي حق عليه باطل روان شد و من قطره اي از اين دريايم

 

زندگی نامه میرزاكوچك خان جنگلی

میرزا یونس، فرزند میرزا بزرگ، كه بعدها مشهور به میرزاكوچك خان جنگلی شد، در سال 1298 هجری قمری در محله استاد سرای رشت و در خانواده ای مذهبی چشم به جهان گشود و تحصیلات مقدماتی را در رشت در مدرسه علمیه حاج حسن (صالح آباد) گذراند.

 

مجموعه‌ی وصیت نامه‌های شهدا درباره‌ی حجاب

 «به پهلوى شكسته فاطمه زهرا(س) قسمتان می دهم كه، حجاب را حجاب ‏را، حجاب را، رعایت كنید.»             (شهید حمید رستمى) ....

 

وصیت نامه شهید حاج ابراهیم همت

شهيد حاج محمد ابراهيم همت در دومين وصيت نامه بجامانده از خود نوشته است: خويشتن را در قفس محبوس مي بينم و مي خواهم از قفس به در آيم.سيمهاي خاردار مانعند.من از دنياي ظاهر فريب ماديات و همه آنچه كه از خدا بازم مي دارد متنفرم.....

 

وصیت نامه شهید عباس بابائی

خدايا ، خدايا ، تو را به جان مهدي (عج) تا انقلاب مهدي (عج) خميني را نگهدار . به خدا قسم من از شهدا و خانواده شهدا خجالت مي کشم وصيت نامه بنويسم . حال سخنانم را براي خدا در چند جمله انشاالله خلاصه مي کنم ....

 

 وصیت نامه شهید علیرضاموحد دانش

پروردگارا با گناهى زیاد، از تو كه لطف و كرمت را نهایتى نیست، تقاضاى عفو و بخشش دارم و الهى بنده‌اى كه تحمل از دست دادن یك دست را ندارد چگونه بر آتش دوزخت توان دارد، خدایا توبه‌ام را بپذیر و از گناهانم بگذر كه غیر از تو كسى را ندارم و غیر از تو امیدى ندارم....

 

صد وصیت نامه

رهبر فرزانه انقلاب، بارها در بياناتشان به اين نكته اشاره داشته اند كه «وصيت نامه شهدا را بخوانيد...» اين توصيه در كلام گهربار حضرت امام خميني(ره) نيز ديده مي شود. در اين مجال فرصتي دست داده تا با هم مروري داشته باشيم بر گزيده اي از صد وصيت نامه...

 

 زندگینامه شهید حاج محسن دین شعاری

محسن همیشه فردی خندان و خوش‌رو بود و در هیچ شرایطی گل لبخند از لبانش چیده نمی‌شد، حتی در سخت‌ترین شرایط جبهه زمانیکه یکی از بچه‌ها زخمی شد و روی زمین افتاد محسن بالای سر او رفته بود و می‌خندید وقتی بچه‌ها از او پرسیدند چرا در این شرایط می‌خندد؟ ...

 

زندگینامه و وصیت نامه شهید محمد جهان آرا

عشق و علاقه زیادی به حضرت امام خمینی(ره) داشت و تكه كلامش این بود: من مخلص و چاكر امام هستم. از جمله سخنانش این بود كه: مادامی كه به خدا اتكا داریم و رهبریت بزرگی چون امام داریم، هیچ غمی نداریم.

 

زندگینامه و وصیت نامه شهید محمد بروجردی

وقتی بالای سرش رسیدیم، همان تبسم گرم همیشگی را بر لب داشت اما شهید شده بود» سردار شهید «حاج همت» ، درباره مهجور ماندن قدر و ارزش نقش بروجردی در تاریخ پر فراز و فرود انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، 6 ماه پیش از شهادتش در کربلای خیبر گفته بود: «...بروجردی شناخته نشد. بروجردی هنوز، نه بر ملت ایران و نه بر تاریخ ما شناخته نشده. تصور من این است که زمان بسیاری باید سپری شود تا بروجردی شناخته بشود. شاید خون رنگین بروجردی، این بیداری را در ما بوجود بیاورد!.» ...

 

زندگینامه و وصيت نامه سردار شهيد مهدي زين الدين

خصوصيات بارز او شجاعت و شهامت بود. خط شكني شبهاي عمليات و جنگيدن با دشمن در روز و مقاومت در برابر سخت‌ترين پاتكها به خاطر اين روحيه بود. روحيه‌اي كه اساس و بنيان آن بر ايمان و اعتقاد به خدا استوار بود.

 

زندگینامه  شهید منصور ستاری

در عمليات خيبر وقتي در محاصره بمباران شيميايي او ماسك خود را تقديم به پيرمردي كه راننده لودر بود كرد را همه به ياد دارند. براثر اين اقدام وي تا زمان شهادت از شامه بويايي بي بهره شده بود و تا پايان عمر اين موضوع را مخفي مي كرد. 

 

زندگینامه دانشمند شهید دکتر مجید شهریاری

دکتر مجید شهریاری صبح روز دوشنبه 8 آذر ماه 89 در بلوار ارتش مورد سوء قصد قرار گرفت و به مقام شهادت نائل آمد. وی استاد فیزیک دانشگاه شهید بهشتی بود و پس از شهید علیمحمدی دومین محقق جمهوری اسلامی ایران در سزامی است که به مقام رفیع شهادت نائل می شود.

 

زندگینامه و وصیت نامه سردار شهید حاج عباس محمد ورامینی

ميقات او لشگر محمد رسول الله (ص) بود و تار و پود احرامش تقوا و تزكيه . هروله اش در خاكريزهاي عشق جان مي گرفت . آنگاه كه محرم شد ، عشق با شيرين ترين لهجه ها با او همكلام شد . 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: